ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

måndag, augusti 14, 2006

Så var denna dag till ända

Min första dag med bloggande är nu till ända, vet inte om jag i framtiden kommer ha riktigt så här många inlägg per dag. Men tanken med bloggen var från början att jag inte tyckte det fanns tillräckligt med information och därtill åsikter om Elfsborg dagligen. Min ambition är att så ofta det händer något kring Elfsborg kunna dela med mig av mina tankar. Det skulle vara väldigt kul att höra era tankar också, så kommentera gärna på innehållet :)

1 Comments:

Blogger Röd Guling said...

Tyvärr är det nästan alltid dåligt med kommentarer från Elfsborgare, utom när man råkar skriva något som upprör vilket i och för sig händer då och då. Andra lags supportrar brukar vara mer generösa av någon anledning. Det är ett tråkigt faktum som en Elfsborgs-bloggare får leva med.

2006-08-15 21:38  

Skicka en kommentar

<< Home