ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

fredag, juni 27, 2008

The Öroninflammation from hell

Efter att jag kom hem från Österrike i förra veckan har jag legat hemma med världens öroninflammation. Tog mig i kragen och gick till läkaren i morse och fick nån snajdig salva som ska sprutas in i örat.

Varför berättar jag nu detta...jo, för när jag ändå hade orkat ta mig ner till stan tänkte jag att jag kunde ta en sväng förbi Arenan för att se slutet av träningen. Ja, en kvart var det kvar och truppen höll på med tvåmålsspel. Det som jag först la märke till var hur få de var som deltog...12 utespelare. Wiland körde lite vid sidan om också. Anders, Ishi, Lucic var de jag först kom att tänka på som saknades. Kanske får de stå över matchen imorgon mot Torshavn...Vad vet jag?!?

Resulatet från Färöarna gör det möjligt att vila några av spelarna imorgon, med tanke på spelschemat framöver.

Väldigt starkt av laget att ta sig vidare i svenska cupen. Lyssnade på början av matchen, men var tvungen att gå ifrån datorn på grund av yrseln från öroninflammationen from hell.

3 Comments:

Blogger Kallin said...

krya på dig! :)

2008-06-29 15:23  
Blogger ziriz said...

Tack! Får se om det blir en tur till till min Peter Antoine-look a like-läkare i veckan. Kunde nästan inte hålla mig för skratt när han började "pråta med en dysk brütning".

2008-06-30 16:35  
Blogger Kallin said...

haha, hade jag varit du så hade jag blivit rädd där ; ) Antoine-look a likes är inte att leka med O_o

2008-07-08 18:34  

Skicka en kommentar

<< Home