ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

onsdag, april 30, 2008

Lite kort från träningen

Har egentligen inte så mycket att säga om träningen idag. Jag bevittnade sista halvtimman på Ryavallens matta och kunde konstatera att de övade på anfallsspel. Det blev en del mål, inte så konstigt eftersom det inte fanns några som försvarade.

Sedan delades truppen in i två lag och lite spel utfördes. Det enda som jag tyckte var lite underligt var att Helgi inte deltog i detta spelmoment. Har han någon skavank? I spelet kunde jag inte direkt utröna någon startelva. Jag tyckte Haglund hade blandat lagen rätt rejält.

Två U21:or var med på träningen och jag kan tänka mig att de hänger med till Ängelholm imorgon.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

meget interessant, tak

2009-12-10 14:37  

Skicka en kommentar

<< Home