ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

söndag, maj 13, 2007

Kalmar-Elfsborg 2-1

Jaha, då är första förlusten för i år inkasserad...Hm...Elfsborg brukar har svårt för Kalmar på bortaplan så det kanske inte är så förvånande. Kan inte kommentera något om matchen då jag fick förlita mig på sr och zoom, och ska jag vara helt ärlig gav jag upp efter första halvlek, då Kalmar ledde med 2-0. Spelet verkade då så uselt att jag inte orkade lyssna mer. Kom tillbaka till datorn i slutet av andra halvlek och då var ställningen 2-1 efter mål av Anders. Spelet hade tydligen ryckt upp sig lite grann...men, jaja förlust blev det ändå...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kalmars första hemmavinst mot Elfsborg på 27 år. Det är dom som har svårt mot oss. Och det märktes ju...NOT!

2007-05-13 21:59  
Blogger ziriz said...

Ja, men nu tänkte jag på de senaste åren, när det har varit tillknäppt spel och ett slumpmål, mer eller mindre avgjort matchen...Det är inte direkt så att Elfsborg dominerat i matcherna mot Kalmar ;)

2007-05-14 16:34  
Anonymous Anonym said...

Nä, det har du allt rätt i. Det är allmänt tungt idag!

2007-05-14 20:25  

Skicka en kommentar

<< Home