ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

måndag, januari 15, 2007

Fran New York

Star i Apple-affaren pa femte avenyn i New York. Vi har varit har pa Manhattan sedan i fredags och jag kan bara saga att jag har valdigt ont i fotterna vid det har laget. Jag har aven lyckats shoppa ganska mycket redan.

Vi har sett Statue of Liberty och besokt Ground zero. Vi var aven i Chinatown och blev ledda till hemliga stallen dar de forsokte kranga kopierade markesvaskor. Det var egentligen syster som ville ha en handvaska, men hon hittade inte nagon. Kvaliteten var aningen suspekt.

Idag ar det Martin Luther King day och vi skulle pa en parad, men vi lyckades inte lokalisera platsen, istallet sprang vi pa denna affar dar man kunde surfa gratis.

Hoppas ni alla har det bra, for det har jag. Nu ska vi ga forbi designeraffaren pa femte avenyn. Kanske plockar jag pa mig en iPod pa vagen harifran. Vi far se :)