ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

torsdag, januari 11, 2007

Rykten hit och dit

Idag ryktas det om att Elfsborg skulle vara intresserade av GAIS-spelaren Bobbie Friberg da Cruz. Vet inte så mycket om honom, men tydligen är han en högerfotad försvarare och det är ju inte direkt högsta prioritet på den sortens spelare i dagens trupp.

Jag var aldrig på träningen igår och tur var väl det för de tränade inomhus i hallen. Det är inte säkert att jag hade fått reda på det och sedan suttit och väntat på arenan i onödan. Men BT hade ett par artiklar från träningen och som jag tidigare nämnt var det en väldigt liten trupp som var med.

Nu duggar spelarövergångarna tätt och de närmaste veckorna kommer att bli intressanta. Men jag kommer inte riktigt att kunna bevaka allt nu det nästkommande dagarna för jag ska till New York imorgon och jag tror inte att jag kommer att spendera någon tid framför datorn där. Jag kommer hem på torsdag igen så det ska bli kul att se vad som hänt ;)