ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

måndag, mars 05, 2007

Biljetter

Var på turistbyrån idag och köpte biljetter till Malmö- och IFK-matchen, eftersom det är störst risk att det inte finns kvar bra biljetter till de matcherna.

På väg dit, på Österlånggatan vid Carolikyrkan, såg jag någon komma joggandes mot mitt håll. Tyckte att det var lite konstigt att någon sprang så där mitt i stan och när han kom närmare tyckte jag mig känna igen personen i fråga. Är nästan helt säker på att det var Denni Avdic, i alla fall någon som var väldigt lik honom.

Väl framme vid turistbyrån blev jag väldigt förvånad över hur mycket folk det var i kö redan vid halv elva-tiden. Övervägande delen av dem skulle köpa biljetter till Elfsborgmatcher. Kul! Då kanske det blir lite av en hausse och alla tänker att de måste köpa biljetter tidigt och chansen att det blir fullsatt ökar.

3 Comments:

Blogger Sofia said...

Jag är ganska säker på att jag mötte James Keene powerwalkandes uppför Brämhultsvägen en mörk kväll i februari.

2007-03-08 09:23  
Blogger ziriz said...

;)

2007-03-08 12:03  
Anonymous Anonym said...

hej hej sjukling!! hoppas du mår bättre nu;) vi ses snart hoppas jag! kramar, scones

2007-03-12 18:21  

Skicka en kommentar

<< Home