ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

tisdag, januari 15, 2008

Då var träningarna igång

Kunde endast bevittna 10 minuter av dagens träning, men kände ändå att det var värt att ta mig till Arenan. Truppen, som bestod av 14 utespelare, körde ett tvåmålspel på en planhalva. Det jag kunde utröna från det korta besöket var att Teddy Lucic nog kommer att sätta ett skott i mål under säsongen. Han verkade inte främmande för att skjuta från långt håll i spelet. Daniel Nordmark hoppas jag får spela. Hans dyknick i mål, à la Henke Larsson, var riktigt snygg. Helgi kan nog bli riktigt bra på mitten också. Några direktspel han fick till såg lovande ut. Jag fokuserade extra på nykomlingarna.

Nu får man bara hopppas att jag får möjlighet att besöka fler träningar de närmaste veckorna.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för dina rapporter Ziriz, de är välkommen läsning för ossa internetguliganer!

2008-01-22 09:56  
Blogger ziriz said...

Mmmm, trevligt att höra. Men jag önskar själv att jag hade haft mer tid att besöka träningar nu. Kände mig så uppfylld när jag lämnade denna träning, även om jag bara var där i 10 minuter. Jag får helt enkelt ta mig tid snart ;)

2008-01-23 21:53  

Skicka en kommentar

<< Home