ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

fredag, december 07, 2007

Lägenhetsjakt

Tänkte ta en liten rövare. Har tidigare aldrig skrivit något icke-Elfsborg-relaterat inlägg, men nu måste jag ändå nyttja mitt stora kontaktnät här på bloggen. Är nämligen på jakt efter en lägenhet i Borås, typ en 2:a eller kanske en liten 3:a i eller nära centrum. Om det är någon där ute som skulle kunna hjälpa mig med detta får ni jättegärna höra av er till min mail: zirizelfsborg@gmail.com

Något Elfsborgsrelaterat kan jag väl ändå få in. En lite spaningsrapport från dagens julklappsrunda i stan. James Keene och Emir Bajrami med vän sågs komma gående från Spagetti-hållet sett från Stora Brogatan ;) Totalt ointressant egentligen, men det enda som kan erbjudas så här i off-season.