ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

torsdag, december 06, 2007

Villarreal-Elfsborg 2-0

Sista matchen blev ju ändå en uppryckning av Elfsborg. Synd att de släppte in ett mål så tidigt, annars kunde det ha blivit lite spännande. Det känns ju ändå som laget utvecklats sen matchen mot Valencia, nu lyckades de jobba sig ur den intiala pressen som spanjorerna satte upp. Sen var väldigt roligt att se lite nya ansikten i startelvan. Bajrami och Avdic behöver erfarenhet för att kunna utvecklas till riktigt bra spelare. Att Falken fick komma in på slutet var ju riktigt kul, men var det i anfallet han sattes? Något ovanlig position för hans del, i så fall ;)

Nu är det semester som gäller för spelarna, även för denna blogg (inte för att jag varit särskilt aktiv den senaste tiden ändå). Dock blir det långt ifrån semester för mig personligen. Jag ska nämligen lämna studietiden bakom mig, för jag har gått och skaffat mig ett riktigt jobb. Därmed vet jag inte hur mycket Elfsborg som kommer att hinnas med framåt vårkanten. Det får vi helt enkelt se då ;) Tack för det härliga året som gått!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är du so ska ha tack för din grymma bevakning, hoppas du fortsätter skriva!

2007-12-06 12:32  
Anonymous Anonym said...

vad är det du har pluggat för något, och vad är det för jobb du skaffat dig?

2007-12-06 16:04  
Blogger ziriz said...

Vet inte varför det skulle vara så intressant, men jag är färdig textilekonom och nu på hösten har jag pluggat kinesiska. Har fått jobb som inköpsassistent, börjar redan på tisdag ;)

2007-12-06 16:50  

Skicka en kommentar

<< Home