ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

fredag, november 24, 2006

På spaning i Borås

Var och åt lunchbuffé på restaurang Eest idag. När jag satt där och åt gick Peter Wettergren och Göran Lohne förbi mig. Även de hade ätit på restaurangen. Gestikulerade lite diskret till min lunchpartner, som inte direkt är insatt i fotboll, att det var Elfsborgs assisterande tränare som just passerat oss. Ännu mer yvig i gesterna blev jag när även Stefan Andreasson och Magnus Haglund spatserade förbi oss.

Blev faktiskt lite besviken. Kunde de inte ha haft någon hemlig förhandling med någon ny spelare där på restaurangen istället. Man kunde ju läsa i "Utmanarna" hur Andreasson förhandlade med nya spelare på till exempel Kafé Bakgården eller på Alléterrassen. Kunde inte detta ha varit ett liknande ögonblick. Då hade jag haft ett riktigt scoop att lägga ut här på bloggen ;)