ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

onsdag, maj 23, 2007

Dagen efter

Efter en inte allt för lång nattsömn vaknade jag idag med ett leende. Det känns fortfarande väldigt skönt och när jag tittade på Kanal Lokals sändning av Morgongänget, där de ringde till Anders i morse kändes det nästan ännu bättre. Dock brukar han vara väldigt trevlig och glad när de ringer, men idag blev han väckt ur sömnen så han var inte helt på alerten ;) Det kommer repriser ikväll vid sex, åtta, tio och tolv. Jag hade nästan tänkt att ta mig till träningen idag eftersom det inte bjuds på så många innan Hammarby-matchen på lördag, men efter att ha hört från Anders att den skulle bli ganska lugn och jag förmodar att den utförs på Ryavallen så tror jag att jag avstår.

Jag utlovade även lite bilder från matchen igår. Inte för att de visar så mycket, men här är några:


Elfsborg värmer upp innan match.


Gemensamma övningar.


Dagens kommentatorer, Arne Hegerfors och Tommy Svensson, förbereder sig för sändning.


Väl förberedda inför dagens heta samtalsämnen.


Vi kunde följa dagens sändning från en egen tv-skärm.


Tifot för dagen...


...och en bild utan plexit i vägen.


Laguppställningarna


Tifot i pausvilan.