ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

tisdag, april 10, 2007

Lite reflektion...

Det har inte funnits så mycket att kommentera om Elfsborg de senaste dagarna. Kommentarerna efter matchen mot Malmö har kretsat kring dåliga publiksiffror och domarbedömningar. Men de flesta verkar ha tyckt att matchen var, i alla fall hitills, den bästa i omgången, vilket är väldigt positivt. Igår hade jag inte tillgång till någon resultatrapportering av AIK- och Helsingborg-matcherna så jag blev glatt överaskad av att båda tippade topplagen förlorade sina premiärmatcher. Detta visar ju på hur svår och hur mycket anspänning som finns runt den första matchen för året. Det höjer ju även statusen på Elfsborgs premiär desto mer.

Jag hade tänkt och ta mig till träningen imorgon för att se hur det står till med truppen, särskilt intresserad är jag självklart av Ilolas framsteg. Jag tänkte även fråga er läsare som inte själva har möjligheten att ta er till träningarna om det är något ni undrar? Något/någon jag ska spana efter extra? Skriv gärna en kommentar så ska jag försöka svara imorgon efter träningen ;)