ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

fredag, september 08, 2006

Nu är det nära

Bara en dag kvar till match och jag har äntligen fixat biljetter. Det blev två ståplats, jag och farsan ska gå. Jag satt här och funderade på det här med parkering. Vi brukar parkera utanför Systemet, men nu kanske det blir svårt att få plats, med tanke på att det brukar vara rätt mycket folk i Knalleland på lördagar. Jag tycker om att vara tidigt på arenan, särskilt om man ska vara på ståplats. Då kan man välja ut en bra plats att stå på. Fast det brukar ju alltid bli så att precis innan match, när alla andra väller in, ställer sig en tvåmeterskille precis framför en så att man inte ser något ;)

Nu på morgonen har jag fixat lite inför matchen. Jag lägger nog in bilder imorgon... Vi får se ;)

2 Comments:

Blogger Elloslinda said...

Måste säga att din blogg är väldigt bra :) Sen håller jag med dig om tvåmetersgubbarna, dom har alltid en tendens att hamna precis framför en...

2006-09-08 23:16  
Blogger ziriz said...

Tack! Vad skönt att någon håller med mig om tvåmetrarna ... ;)

2006-09-09 08:01  

Skicka en kommentar

<< Home