ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

lördag, september 09, 2006

Typiskt!

Har precis kommit från arenan och jag är inte den som brukar klaga på domaren, men idag är det verkligen befogat. Jag tyckte att Martin Hansson tappade kontrollen över matchen fullständigt. Helt konstigt blåsta frisparkar både för och emot Elfsborg och vi ska inte tala om utvisningarna... Sedan så var tydligen AIK:s kvittering ett offsidemål, har själv inte sett någon repris. Såg faktiskt inte ens målet live på arenan, för det blev bråk på Sjuhäradsläktaren (på sittplats?!) och jag råkade följa det istället för spelet på plan. Jag är fortfarande helt uppe i varv och jag vet inte riktigt vad jag ska säga för övrigt.

Jag kommer förmodligen att skriva mer imorgon och lägga in lite bilder och filmer från matchen, nu hinner jag inte för jag ska på fest...