ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

måndag, oktober 02, 2006

Mysteriet är löst

Ni kommer kanske ihåg att jag berättade om en tjej som filmade Elfsborgs träning i fredags. Av en ren slump har jag nu lyckats lista ut varför hon var där. Hon var utsänd av Expressens/GTs nyhetsteam och detta vet jag för att alldeles nyss såg jag deras nyhetssändning på kanal lokal och där var det ett reporatage om Elfsborg. Det måste ha varit filmat då med tanke på att de intervjuade Stefan Andreasson vid sidlinjen av en träning. Jag skrev det inte i min träningsrapport men jag undrade faktiskt lite vad han gjorde där på träningen i fredags, han brukar ju inte vara där. Så var det med det! Expressen/GT har inte lagt ut det på hemsidan än, men kanske gör de det under kvällens gång.

Förresten, intervjun med Samuel Holmén, som jag trodde skulle vara med i lördagens tidning, var ju med i BTs Elfsborgsbilaga idag...