ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

torsdag, augusti 23, 2007

Träningsrapport

Har inte hunnit skriva någon träningsrapport från dagens träning på grund av en liten resa till Götet direkt efteråt. Egentligen finns inte så mycket att berätta, bara att det förmodligen kommer att vara en lite annorlund formation mot Helsingborg. Vill inte avslöja för mycket om nu, mot förmodan, Stuart Baxter, skulle hitta in hit. Spelet såg inte riktigt hundraprocentigt ut, så de får nog ta och öva lite imorgon med om de ställer upp så här. Inget jätterevolutionerande, men en del ändringar ändå i utgångspositionerna.

Samuel blev lite skadad i vaden i en närkamp med Avdic. Han fick behandling med kylspray och sedan en ispåse lindad runt vaden. Förmodligen en stämpling, eller något liknande.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

nu blir jag ledsen. hela grejen med din blogg är att du uppmärksammar saker traditionell media inte gör, du ligger ett steg före. det har gjort den mkt läsvärd. om du inte vill "avslöja" saker mer kan du lägga ner. nu. / visby

2007-08-23 18:10  
Anonymous Anonym said...

fan vad tyket! du är bäst ziriz, både här och annars:) vore kul att ses snart du!! kramar, scones

2007-08-23 18:25  
Blogger ziriz said...

Vad gullig du är scones!

Mmm...vad ska jag säga om visbys inlägg då. I och för sig skulle jag lika väl kunna sluta rapportera. För SÅÅ kul är det inte, det är ju inte så att jag får något för det.

Jag är ju inte någon journalist som försöker gräva fram saker och sedan göra stora avslöjanden, utan en vanlig supporter, precis som ni som läser detta. Jag vill inte på något sätt skriva och rapportera om saker som möjligtvis skulle missgynna Elfsborg.

Just idag valde jag att skriva att jag inte ville "avslöja" taktiken, men det betyder ju inte att jag inte tidigare utelämnat saker i mina rapporteringar. Fortsättningsvis kanske jag inte ska nämna A om jag inte ämnar nämna B.

Vet inte om detta klargjorde något egentligen...

2007-08-23 19:43  
Anonymous Anonym said...

Anders var inne i min butik i ett ärende idag och avslöjade för mig att... nä, förresten det kan jag inte avslöja. ;)
Skämt åsido, han verkade pigg och glad, men det gör han väl för det mesta.

2007-08-23 21:02  
Anonymous Anonym said...

Nej ziriz, dina träningsrapporter är veckans höjdpunkt i medie-(och blogg)bruset.

Fortsätt med det, du har massor av läsare som uppskttar dina timmar på arenan.

/Andy

2007-08-23 21:46  
Anonymous Anonym said...

självklart vill jag se att du fortsätter rapportera. du gör ett otroligt fint jobb och du tar ordet supporter till nya höjder.
det jag ville poängtera var att det är just saker som överraskande startuppställningar och taktiska formationer som är av störst inresse för mig, och gissningsvis för många andra som följer din blogg. att du skulle avslöja ngt känns konstigt, då det väl rör sig om öppna tränningar? ingen här vill ge något motståndarlag fördelar. jag ber om ursäkt för tonen i mitt förra inlägg som var lite hård/negativ. håller tummarna för 3p på imorn! / visby

2007-08-24 15:10  
Anonymous Anonym said...

En blogg är ju ett forum där den som skriver, skriver just precis vad/när/hur han/hon vill. Träningsrapporterna är verkligen unika!

2007-08-24 17:00  
Anonymous Anonym said...

Bra Visby att du tog ditt förnuft till fånga och bad om ursäkt, för det där var riktigt fräckt!!

Ziriz fotsätt som tidigare! Du har den bästa IFE-bloggen!!

2007-08-24 18:26  
Anonymous Anonym said...

ziriz, du har den bästa bloggen om ife! :) Det är alltid(!!) lika kul o läsa! :D ha det bäst!!

2007-08-24 19:46  
Anonymous Anonym said...

Min lista på dem bästa IFE bloggarna:

1. Ziriz (skriver bra tränigs rapporter osv)
2. Vänsterdojjan (skriver bra match rapporter och annat itnressant osv)
3. Bredsida (bra match rapporter, intersannt osv)
3. Röd Guling (dålig blogg verkar vara idiot)

hälsnigar
Steve

2007-08-24 21:02  

Skicka en kommentar

<< Home