ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

söndag, september 10, 2006

Dagen efter

Nu såhär dagen efter matchen mellan IFE och AIK är jag fortfarande väldigt besviken, särskilt efter att jag sett hur AIK:s mål kom till. Egentligen ska man väl säga att det är sådant som händer i matcher, men nu var det ju tre situationer som var lite suspekta som ledde fram till målet. Först Jaris utvisning, närkampen som ledde till frisparken och sedan själva målet (klart offside).

Det verkar vara mycket tjat om Anders Svensson gnällighet idag. Jag tycker bara han är ärlig. Han är så öppen i intervjuer att han kan säga precis vad som helst och verkar inte tänka på hur det kommer att framstå. Jag tycker det är härligt att se. Jag tror att de flesta skulle bli jävligt gnälliga om de hade fått en sådan behandling som han och då tycker jag att han har rätt att yttra sina åsikter om han känner för det.

Jag hade med mig kameran till matchen och jag har klippt ihop några sekvenser. Det är tre fasta situationer från matchen ur ett publikperspektiv. Det första är Augustssons mål, fast jag råkade stänga av lite för tidigt, det kunde ha varit mer jubel...men, men. Tänkte även säga att det är inte jag som hörs i bakgrunden i någon av sekvenserna, hade några väldigt sångvilliga bakom mig ;)



Jag hade ett inlägg i fredags om en grej som jag hade fixat med innan matchen. Här är en liten bild på det.



Jag tänkte att det skulle vara lite reklam för bloggen. Kanske var det någon som såg mig med tröjan på?