ziriz värld: IF Elfsborg

Vi delar med oss av våra tankar och åsikter om IF Elfsborg

lördag, april 21, 2007

Lite kort bara

Härlig morgon att spendera på arenan, dock har jag inte mycket att rapportera från träningen. En sak jag funderar över är vad som hänt med Mathias Svensson, han var varken med idag eller igår. Sjuk kanske? Jon avstod dagens träning med samma problem som igår (höft/sida?). Florén deltog även idag, jag hörde honom nämna efter träningen att det hade känts bättre idag än igår. Florén, Bajrami och Avdic stannade kvar efteråt och slog lite inlägg/avslut. Haglund och Keene satt väldigt länge kvar i det ena avbytarbåset efter träningens slut. Hoppas de hade sig ett bra snack nu... Annars finns inget speciellt att berätta, jo förresten Alex verkade lite extra på hugget, kanske fick petningen senast honom att tända till ;)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag skrev in ziriz som sökord på google. Fick då en träff på vetgirig.nu. Är det du? Där står att ditt födelseår är 1983. Du fyller alltså 24 år i år? Bara lite nyfiken...;)

2007-04-22 16:25  
Blogger ziriz said...

Japp, alldeles rätt. Jag tror faktiskt att min ålder står på mitt nick på svenskafans också, så det är ingen hemlighet ;)

2007-04-22 18:37  
Anonymous Anonym said...

Ok. Har inte kollat den. Men nu vet jag...;)

2007-04-22 21:53  

Skicka en kommentar

<< Home